„Na początku było słowo”

Pierwszym, wręcz kluczowym krokiem do pozycjonowania strony internetowej jest wybór haseł do pozycjonowania. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie: "Jakie słowa najlepiej opisują to, czym się Państwo zajmują?". Tych słów może być bardzo wiele, ale istotne jest by wybrać tylko te, które najczęściej wpisują do wyszukiwarki użytkownicy internetu lub te, które zwiększają prawdopodobieństwo konwersji. Pozycjonowanie niektórych fraz dotyczących Państwa branży może się po prostu nie opłacać. Oczywiście, jako specjaliści SEO możemy pozycjonować każde hasło, ale jako specjaliści ds. marketingu naszym zadaniem jest wskazanie takich fraz, które przyniosą upragniony rezultat, czyli zwiększą liczbę konwersji lub przejść na daną stronę internetową a w dalszej perspektywie - także przychód.

W zakresie wyboru haseł pozycjonowania liczy się Państwa współpraca z naszą agencją SEO. Doradzimy i wskażemy frazy, dla których warto walczyć o pozycję. Mamy doświadczenie, wiedzę i narzędzia, takie jak statystyki Google, które umożliwiają nam efektywną analizę listy słów kluczowych i wybór tych najlepszych, dla których pozycjonowanie jest opłacalne. Nawet w Państwa branży z pewnością znajdą się słowa z pozoru trafne, których pozycjonowanie jest drogie i bezużyteczne ze względu na małą ilość wyszukiwań. Jesteśmy po to, by wskazać tylko te słowa, które doprowadzą nas do wspólnego sukcesu – nam, jako firmy SEO pozwolą wywalczyć dla Państwa najwyższe pozycje, a Państwu zdobyć nowych klientów i wysoki zwrot z inwestycji.

Nasi specjaliści dokonają analizy rynku i konkurencji, na podstawie której określają strategię działania w wyszukiwarce internetowej i dobiorą najlepsze słowa kluczowe.

Już teraz wyślij do nas zapytanie ofertowe a listę słów kluczowych, dla których powinna pozycjonować się Twoja firma, otrzymasz bezpłatnie.